KONVERENTS — Turundajate Liit


Making Sense konverents

Turundusmaailmas on infot väga palju. Asjade olemuse mõistmist aga märksa vähem. Tarku valikuid saavad teha ainult selge mõistusega inimesed. Toome teieni neli üsna erinevat rahvusvaheliselt tegutsevat mõtlejat ja ühe põneva kohaliku uudise. Kõik see kokku võiks muuta siinset turundust mõistuspärasemaks.

Osa 1. Making sense of transaction: lahti kodeeritud

Teadus on inimkäitumise uurimise kohapealt turundusest oluliselt targem. Seetõttu on mõistlik laiendada teaduse poolt õpitut turundusele. Nii on lihtsalt palju efektiivsem. Phil näitab, kuidas neuroteaduseid, psühholoogiat ja käitumisuuringuid saab kasutada, et süvitsi mõista miks, mida ja kuidas me ostame. Ja kuidas tarbija käitumist muuta.
 
Neid keerulisi musterid aitab lahti kodeerida Decode Marketingi juht ja raamatu „Decoded: The Scinece Behind Why We Buy“ autor ning väga pika turundaja taustaga, Phil Barden. Kõik konverentsil osalejad saavad autorilt kingituseks raamatu (hind 29 €).

Osa 2. Making sense of the consumer: Uberi lapsed – „ebamõistliku“ tarbija tõus

Uue põlvkonna brändid õpetavad meid tarbijatena olema oma kapriisides aina järeleandmatumad. Me võime saada mida tahame ükskõik millal. Ilma igasuguse kompromissita – ühe nupuvajutuse vahendusel.
 
Need „ebamõistlikud“ ootused levivad kiiresti üle kõikide kategooriate, muutes meid järjest ebatolerantsemaks nende ettevõtete suhtes, kes jäävad ajale jalgu.
Niisiis, mida see kõik meie jaoks tähendab? Milline peaks olema strateegia? Ja kuidas võiks väljakutseid esitav mõtteviis meid aidata selles juba niigi lõhestunud maailmas?
 
Sellele ja paljule muule annab vastuse Toby Brown, eatbigfish’i Londoni kontori peastrateeg.

Osa 3. Making sense of co-operation: koostöökunst

Orkester on organisatsioon, kus ilma usalduse, vastutuse, distsipliini ja koostööta pole mitte midagi teha. Täpselt sama lugu on äriorganisatsioonidega. Muusikud ja dirigent, juht või kaastööline – kõigist saavad kollektiivse intelligentsuse kontekstis koostöötajad.
 
Inspireerival ja hinge avardaval moel räägib sellest Michel Podolak– rahvusvaheliselt tunnustatud dirigent, koormeister ja äriorganisatsioonide motivator.

OSA 4. Making sense of the experience: brändi lobaga ei kasvata – tegusid on vaja.

Globaalne ja kohalik bränding – mis neil vahet on? Mismoodi ja millepärast on bränding seotud ettevõtte kultuuri ja seeläbi strateegiaga? Tegutsemise ja kommunikatsiooni vahelise rolli ning tasakaalu leidmine - kuidas seda juhtida? 

Kõigest sellest ning nii mõndagi muud huvitavat räägib Chris Robbins, kes hetkel hoiab rooli Tele2-s, kuid on tipptasemel turundust ja juhtimist harrastanud mitmel pool maailmas. 

Extra. Making sense TOGETHER: Eesti agentuuride ja klientide koostöö uus tase

Eesti turunduskommunikatsiooni agentuurid on erinevatesse valdkonnaliitudesse kuulunud juba kümneid aastaid. Aga need, kes tegelikult muusika tellivad, ei ole mitte kunagi ühist katust omanud. Eestis puudub turundusvaldkonna katusorganisatsioon, mis seoks selle kompetentsi oma rõõmude ja muredega üheks tervikuks. Aga kas see üldse oleks mõistlik? Tulge kohale ja saate teada.

Saadaval on vaid 150 kohta, ole kiire:


Osalustasu:
TULIi    liige    190 € + KM 20%
Tavahind        250 € + KM 20%

Osalustasu sisaldab:
ettekanded, hommikukohv, lõunapaus, Phil Bardeni raamat: "Decoded: The Scinece Behind Why We Buy" (väärtus 29 €).

Soovid tasuda arve alusel? Kirjuta: arved@turundajateliit.ee.