Esinejad

Phil Barden

Decode Marketingi juht ja raamatu „Decoded“ autor

Philil on turunduskogemust üle 25 aasta. Peale 16 aastat Unileveris, kus ta edutati turundusosakonna asepresidendiks, on Phil töötanud Diageo ja T-Mobile meeskonnas. Olles vastutav T-Mobile brändi arenduse eest kogu Euroopas, sai temast Decode Marketingi klient, mis omakorda juhatas teaduspõhise otsustamise juurde. Decode Marketing aitas T-Mobile müüki kasvatada 49% võrra ja vähendada klientide äravoolu. See oli märgilise tähendusega ja päädis Phili poolt Decode Marketingi asutamisega UK-s. 

Tänaseks on ta vaieldamatult üks vähestest ekspertidest, kes suudab ühildada praktiku vaatenurga põhjalikult tõendatud otsustamisteadusega.

Phili esimene raamat "Decoded" avaldati 2013. aastal. Ta on käitumisökonoomika loenguid andnud Cass Business School ja Henley College MBA programmides, lisaks mainekate ülikoolide Ashridge Management College, UEA, Goldsmiths College ja Northwestern University MSc programmides. Phil Barden on nõutud vingetel üritustel nagu Financial Times'i Marketing Innovators Summit kui ka Tesco Commercial Leadership Programme sisekoolitustel.

Loe intervjuud: Ärileht
Vaata: LinkedIn


Toby Brown

eatbigfish’i Londoni kontori peastrateeg

Toby alustas eatbigfish'i loovmeeskonnas, tuues ettevõttesse uue challenger thinking mõtteviisi. Viis aastat hiljem otsustas ta oma loovat lähenemist ja lõputut uudishimu rakendada strateegiatiimis ning toimetab nüüd Londoni kontori peastrateegina. 

Enam kui 10 aasta jooksul on Toby töötanud paljude erivaldkonna brändidega alustades alkoholist & FMCG-st, lõpetades farmaatsia ja tehnoloogiaga. 

Koos eatbigfish'i kolleegidega on nad värskelt lansseeritud gini Half Cock Gin asutajad, mille nime tagamaid ta alati rõõmuga selgitab. Tobyl on Leeds Metropolitan ülikooli kraad animatsioonis, graafikas ja disainis.

Loe intervjuud: Ärileht

Vaata: LinkedIn


Michel Podolak

Rahvusvaheliselt tunnustatud dirigent, koormeister ja äriorganisatsioonide motivaator

Michel on tunnustatud dirigent, kes oskab oma kahte eriala kasutades luua silla kunsti- ja ärimaailma vahel. Ta on lõpetanud Pariisi Konservatooriumi ja täiendanud end USAs, Hollandis ja Austrias valdkonna tippude käe all. Andnud lugematul arvul kontserte ja teinud koostööd erinevate rahvusvaheliste ooperitega, korraldanud festivale ja kursuseid. 

Teisalt on Michel 1991. aastast seotud ärivaldkonnaga, viinud läbi erinevaid konverentse ja andnud loenguid HEC Paris ülikoolis. Tema kireks on juhtimine  ja koostöö, eriti selles valguses, mida ettevõtte juhid saavad õppida dirigendilt ning kuidas õppida orkestrilt koostööoskust.

Vaata: LinkedIn  

Chris Robbins

Tele2 Eesti tegevdirektor

Kanadast pärit Chris Robbinsil on 15-aastane telekomisektori tippjuhi kogemus. Eelnevalt töötas Chris Robbins Leedus telekomioperaatori Bite juhina. Varasemalt on ta olnud suure Kanada mobiilifirma Wind Mobile klienditeenindus- ning Tšehhi Vodafone’i turundusdirektor. Lisaks on ta mitmete edukate ettevõtete asutaja.

Chris Robbinsi sõnul plaanib ta investeerida Eestis nii kliendisuhete kui innovatsiooni arendamisse. “Minu eesmärk on teha Eesti üksus Tele2 Grupi innovatsiooniliidriks ning saada siin äriklientide turuliidriks. Kui inimesed mõtlevad innovatsioonist telekomisektoris, siis ma tahan, et nad mõtleksid just Eesti Tele2 peale,” lisas Robbins. Chris Robbinsil on rahvusvahelise ärijuhtimise bakalaureuse- ja magistrikraadid Alberta ja McMasteri Ülikoolidest.

Vaata: LinkedIn 


Saadaval on vaid 150 kohta, ole kiire!

Osalustasu:

TULIi liige: 190€ + km 20%
Tavahind: 250€ + km 20%

Osalustasu sisaldab: 

  • ettekanded
  • hommikukohv
  • lõunapaus
  • Phil Bardeni raamat: "Decoded: The Scinece Behind Why We Buy" (väärtus 29€).

Soovid tasuda arve alusel? Kirjuta: arved@turundajateliit.ee.