Konverentsi programm


Aeg: 22. november 2018 kell 9:30-15:30
Asukoht: Tallinna Loomaaed (Ehitajate tee 150, Läänevärav)
Parkimine: konverentsi ajal valideeritud pileti alusel Läänevärava parklas tasuta (vaata kaardil)
Osalejaid: 150
Keel: inglise keel
Korraldaja: Turundajate Liit (TULI)
Liitu: FB event


08:30-09:30  Registreerimine ja hommikukohv

09:30-10:00  Sissejuhatus. Making sense together: Eesti agentuuride ja klientide koostöö uus tase.

10:00-11:00 Making sense of transaction: lahti kodeeritud.
Phil Barden, Decode Marketing juht ja "Decoded" autor (decodemarketing.com)

11:00-11:20  Kohvipaus

11:20-12:20 Making sense of the consumer: Uberi lapsed — "ebamõistliku" tarbija tõus.
Toby Brown, eatbigfish peastrateeg (eatbigfish.com)

12:20-13:20 Lõunapaus

13:20-14:30 Making sense of co-operation: koostöökunst.
Michel Podolak, rahvusvaheliselt tunnustatud dirigent (mpodolak.com)

14:30-15:30 Making sense of the experience: brändi lobaga ei kasvata — tegusid on vaja.
Chris Robbins, Tele2 Eesti AS tegevjuht (tele2.ee)

Moderaator Olav Osolin.

Osalustasu:

TULIi liige      190 € + KM 20%
Tavahind        250 € + KM 20%

Osalustasu sisaldab: ettekanded, hommikukohv, lõunapaus, Phil Bardeni raamat: "Decoded: The Scinece Behind Why We Buy" (väärtus 29 €).

Soovid tasuda arve alusel? Kirjuta: arved@turundajateliit.ee