Programm — Turundajate Liit


Programm


Aeg: 22. november 2018 kell 9:30-15:30
Asukoht: Tallinna Loomaaed (Ehitajate tee 150, Läänevärav)
Parkimine: konverentsi ajal valideeritud pileti alusel Läänevärava parklas tasuta (vaata kaardil)
Osalejaid: 150
Keel: inglise keel
Korraldaja: Turundajate Liit (TULI)
Liitu: FB event


08:30-09:30  Registreerimine ja hommikukohv
09:30-10:00  Sissejuhatus. Making sense together: Eesti agentuuride ja klientide koostöö uus tase.
10:00-11:00  Making sense of transaction: lahti kodeeritud.
      Phil Barden, Decode Marketing juht ja "Decoded" autor (decodemarketing.com)
11:00-11:20  Kohvipaus
11:20-12:20  Making sense of the consumer: Uberi lapsed — "ebamõistliku" tarbija tõus.
      Toby Brown, eatbigfish peastrateeg (eatbigfish.com)
12:20-13:20   Lõunapaus
13:20-14:30  Making sense of co-operation: koostöökunst.
      Michel Podolak, rahvusvaheliselt tunnustatud dirigent (mpodolak.com)
14:30-15:30  Making sense of the experience: brändi lobaga ei kasvata — tegusid on vaja.
      Chris Robbins, Tele2 Eesti AS tegevjuht (tele2.ee)
      
      Moderaator Olav Osolin.

Saadaval on vaid 150 kohta, ole kiire:


Osalustasu:
TULIi liige      190 € + KM 20%
Tavahind        250 € + KM 20%

Osalustasu sisaldab:
ettekanded, hommikukohv, lõunapaus, Phil Bardeni raamat: "Decoded: The Scinece Behind Why We Buy" (väärtus 29 €).

Soovid tasuda arve alusel? Kirjuta: arved@turundajateliit.ee.