05.03.2019

CMSPHD juhina alustas Liis Oper

21. veebruaril alustas meediaagentuuri CMSPHD juhina tööd pikaajalise kogemusega Liis Oper.

Liis Oper
Liis Oper

„Olen töötanud meediasektoris kokku juba 20 aastat. Alustasin CMSis meediaplaneerijana, kasvasin projektijuhiks ja viimased kolm aastat olen tegutsenud strateegiajuhina. Selle aja sisse on jäänud suurepärased koostöökogemused erinevate klientide meediapartnerina, aidates neil läbi innovaatiliste meediakampaaniate saavutada olulist äriedu. Tänases killustunud maailmas on meediaagentuuri roll efektiivsete valikute tegemisel oluliselt kasvanud, selle keerukuseaste on täna hoopis midagi muud võrreldes näiteks kümne aasta taguse ajaga,“ kommenteeris Liis Oper.

Juba kaks aastat on CMSPHD tegutsenud Eesti turul innovaatilisel suunal, kaasates meediaagentuuri igapäevatöösse tipptasemel analüütilist tuge. Efektiivse ja eesmärgipärase meediakasutuse põhimõtet juhib Külli Esko, kes on varasemalt pikaajaliselt töötanud Kantar Emori meediauuringute suuna juhina, jätkates nüüdsest CMSPHD strateegiajuhina.

Uut, ärieesmärkidele keskendunud ning meediakampaaniate kasumlikkuse mõõtmisele orienteeritud suunda peab Liis Oper tänase turundusmaailma tugevaimaks trendiks ja suurimaks vajaduseks.

Turu suurimateks väljakutseteks peab Liis aga kinnistunud mõttemustreid. “Usun, et meediaagentuurid peaksid muutma koostöö kliendiga tihedamaks ja oma teenused arusaadavamaks. Ükski strateegia ega kampaaniaplaan ei tohiks sisaldada numbreid, mis ei ole kliendi jaoks tähendusrikkad. Iga raport, mis kampaania järel saadetakse, peaks andma kliendile selge ülevaate sellest, kuhu eelarve kulus ja mida me selle eest saime – ning mida me saame edaspidi teha, et tulemused veelgi paremaks muutuksid. Samuti, milleks iga plaanis sisalduv tegevus vajalik on ning miks mingit meediat ostetakse.“

CMSPHD senine tegevjuht Oliver Vilms jätkab uute väljakutsetega väljaspool meediavaldkonda.

1990. aastal asutatud PHD on ülemaailmne meediaagentuuride kett, kus töötab üle 3000 inimese enam kui 80 kontoris. PHD agentuuride kett kuulub Omnicom Media Group`i. Meediaagentuur CMS (Creative Media Service OÜ) alustas Eestis tegevust 1998. aastal, viimased kaheksa aastat tegutseb CMSPHD nime all. Ettevõte pakub klientidele laia valikut teenuseid, sh tarbija- ja konkurendi-, meedia-, kampaania- ja kommunikatsioonianalüüsi, strateegilist kommunikatsiooni planeerimist ning teisi meediateenuseid.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt