Kõik uudised

Coop Pank läks täna Ruja legendaarse viisi saatel börsile

Rein Rannapi laulu “Eesti muld ja Eesti süda” saatel lahti rulluv põhjamaise pildikeelega lugu ühtehoidmisest kutsub investeerima enda ja Eesti tulevikku.

Coop Panga IPO reklaamikampaania “Hoiame ühte. Kasvame koos” teostanud Optimist Creative’i loovjuht Siim Nikopensius kommenteeris: “Eesti pole kunagi olnud suur oma rahvaarvult. Meie edu pandiks on olnud ettevõtlikkus ja võime koos ühise eesmärgi nimel tegutseda. Sama mõtet annab edasi ka koostöös Get Shot Filmsiga valminud reklaam.”

“Coop on vinge ning tänuväärse missiooniga ettevõte, kelle nende DNA-sse sisse kirjutatud elu edendamine kõikjal üle Eesti on miski, millest me Coopile loovkontseptsioone välja töötades alati lähtume. Coop Panga aktsionärina on nüüd kõigil võimalus neid saatvast edust osa saada,” lisas Siim.

Coop Panga turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristjan Seema sõnas, et reklaamkampaania eesmärk on toetada Coop Panga aktsiate märkimisperioodi. „Coop Pank on 100% Eesti pank, mis tegutseb ainult Eesti turul. Me saame olla täpselt sama edukad nagu Eesti inimesed või eestimaised ettevõtted. Eesti tulevik on ka meie tulevik. Optimisti poolt pakutud loovlahendus koos Rein Rannapi tuntud lauluga jutustab suurepäraselt loo ühtehoidmisest, usust paremasse tulevikku ning peremehetundest, mis meis kõigis olemas on,“ lausus Seema.

18. novembril algav kaks nädalat kestev Coop Panga aktsiate avalik pakkumine annab paljudele eestimaalastele võimaluse saada panga omanikuks, et koos anda hoogu Eesti edule.

Coop Pank ja Optimist Creative on Turundajate Liidu (TULI) liikmed. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 61 ettevõtet.

Silja Oja, TULI
Liitu uudiskirjaga