Kõik uudised

Elisa reklaam valiti maailma parimaks välimeedia erilahenduseks

Maailma suurim välimeediaettevõte JCDecaux valis 80 riigi välireklaamide seast detsembrikuu parimaks erilahenduseks Elisa Eesti reklaami originaalsarjale "Reetur".


JCDecaux grupi Londonis baseeruv rahvusvaheline turundusmeeskond viib iga kuu läbi enam kui 2000 inimest kaasava hääletuse. Hääletuse sihiks on tunnustada loovust ja tõsta esile kõige originaalsemad tänavareklaamid erilahenduste seas ning anda inspiratsiooni reklaamikogukonnale üle maailma. Detsembrikuu parimaks erilahenduseks valiti Elisa Eesti reklaam originaalsarjale "Reetur".

Reklaami loovlahenduse autor on agentuur Tank, tehnilise teostuse partner Holovision ning meediaagentuur Havas Eesti. 

Tanki loovjuht Villem Valme: "See projekt on üks hea näide sellest, kuidas väga paljude osapoolte koostöö sujumise korral võib sündida midagi silmapaistvat ja ainulaadset. Väga oluline oli ka Elisa turundustiimi initsiatiiv selline asi ära teha – ja ära teha hästi, nii idee kui teostuse mõttes."

"Kuna ettevõttes töötab rahvusvaheliselt üle 13 000 välireklaami asjatundja ja tegutseme rohkem kui 80 riigis, siis hindame sellist tunnustust meie tehtud tööle väga!“ kommenteerib JCDecaux Eesti erilahenduste projektijuht Teele Treiel. "Huvi midagi sarnast tänavatele tuua on rahvusvaheliselt olnud väga suur, projekti käekäigu ja tehnoloogia vastu on huvi tundnud mitmed riigid alustades Portugalist ja lõpetades Lõuna-Koreaga."

Esmakordselt Eestis kasutati tänavapildis kahepoolset hologrammi ja ka selline tiitel tuli Eestisse esmakordselt.

Vaata videot tehtud projektist:




Tank ja Havas on Turundajate Liidu (TULI) liikmed. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 70 ettevõtet.  

Maarit Mäeveer, TULI


Liitu uudiskirjaga