Kõik uudised

Esimest korda jagati auhindu Baltikumi võimsaimatele kaubamärkidele ja mõjuisikutele

3. oktoobril Riias kultuuri- ja meelelahutuskeskuses Hanzas Perons toimunud Baltic Brands Chart Awards tseremoonial autasustati Baltikumi juhtivaid ja populaarseimaid kaubamärke. Baltimaade elanike südames on endale kindla koha kindlustanud Swedbank, kes tunnustati Baltikumi parimaks kaubamärgiks, aga ka igas riigis individuaalselt. Eestis olid Kalev ja SEB enim armastatud kaubamärkidena vastavalt teisel ja kolmandal kohal.

Koostöös Latvijas Zaļais punktsiga koostatud Baltikumi kõige rohelisemate kaubamärkide edetabelis haaras Baltikumi juhtiva kaubamärgi positsiooni endale Neste, samas kui Eestis oli võitjaks Orto/Puhas Loodus. Teise ja kolmanda koha tagasid Eestis endale vastavalt Värska ja Elron

Baltikumi idufirma-kaubamärkide edetabel koostati Accenture Latvia ja pädeva Baltikumi žürii abil. Trükkimisplatvorm Printify on Baltikumi võimsaim idufirma, kes sai enim hääli ka DELFI Vox Populi hääletusel, samas kui Eestis tuli võitjaks isikutuvastamistööriist Veriff. Lisaks olid žürii hinnangul Eesti võimsaimate idufirma-kaubamärkide seas vastavalt teise ja kolmanda koha saavutanud AI-elementidega advokaatide teenindusplatvorm HUGO.legal ja AI-põhine lepingute koostamise idufirma Avokaado

Baltikumi tasandil anti kõige ainulaadsema kaubamärgi auhind Porschele, samas kui Eestis omistati sama tiitel Vana Tallinnale. Baltikumi kõige armastatuma linna tiitel nii Baltikumis kui Eestis läks Tallinnale. Baltikumi kõige kiirema kasvuga kaubamärgi eriauhinna sai Circle K

Meedia valdkonnas peeti Baltikumi mõjukaimaks kaubamärgiks TV3-e, samas kui Eestis sai selle au osaliseks ETV. Koostöös Httpooliga selgitati välja ka mõjukaim LinkedIni kaubamärk, milleks oli Baltikumi tasandil Tele2 ja Eestis Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS). 

Baltimaade mõjukaima Instagrami mõjuisiku tiitli pälvis Leedu suunamudija @akvuzeee. Samas on Eesti 5 parimat Instagrami mõjuisikut: @hensugusta, @greteklein, @liinaariadne, @nublufy ja @deananoop. Baltimaade mõjukaimate mõjuisikute edetabeli koostas Eesti mõjuisikute turundusplatvorm Modash.io.

Tähistades 15 aasta möödumist armastatuimate kaubamärkide edetabeli käivitamisest, koostati see edetabel sellel aastal esimest korda kogu Baltikumi tasandil. Edetabeli peamised partnerid on DDB Latvija, OMD, Kapitāls ja RAIT. 

Edetabelit toetasid omalt poolt ka ettevõtted, sealhulgas DDB Estonia ja Zavod BBDO, Accenture Latvia, Latvijas Zaļais punkts, DELFI, Modash.io, Httpool, Rimi Latvia, Carlsberg, Rīgas Melnais Balzams ja Barley Bros.   

Kõigi võitjate ja edetabelitega saate tutvuda aadressil: balticbrands.eu

Silja Oja, TULI
Liitu uudiskirjaga