Kõik uudised

Havas Creative’i AD Santino Calvo töö valiti „American Illustration and American Photography“ arhiivi

Väljaanne „American Illustration and American Photography“ (AI-AP) korraldab igal aastal konkursi illustraatoritele ja fotograafidele. Töid hindab kõrgetasemeline žürii ning väljavalitute pildid ja fotod leiavad koha kas AI-AP trükiväljaannetes või veebiarhiivis, kust neid siis soovi korral kasutada saab. AI-AP baasi tase on niivõrd kõrge, et seal olevat loomingut kasutatakse raamatute, ajalehtede ja ajakirjade, reklaamide, plakatite jm tarbeks.

Fotol: Havas Creative’i AD Santino Calvo

Kandideerimiskutse on üldjuhul avatud ainult Ameerika avalikkusele, kuid Eestis elaval ja Havas Creative’is töötaval AD-l Santino Calvol õnnestus tänu oma New Yorgis olevale esindusagentuurile osaleda. Sellel aastal esitati üle 7000 töö, millest aktsepteeri vaid 413. Žüriis hindasid töid näiteks Crown Publishingi, The New York Timesi, Buzzfeedi, Art + Mechanicali ja National Geographicu esindajad. 

Santino töö nimega “Programmatic Advertising” sai endale püsikoha AI-AP arhiivis, mis tähendab, et nüüd on Santinol aja jooksul võimalus luu oma AI-AP võidutöödest online portfoolio. Lisaks saavad kõik huvilised, kellele tema käekiri ja stiil meeldivad, Santinoga otse kontakti võtta. 

Santino töö “Programmatic Advertising”

„Programmatic Advertising“ on loodud Havas Marketing 360 (mis tol ajal kandis nime Idea360) ühe podcasti kaaneks. Podcasti teemaks oli programmatic reklaam ehk automatiseeritud reklaamiost. Oma teoses võrdles Santino seda tüüpi reklaami kalapüügiga, sest sisuliselt teeb programmatic just seda: püüab uusi kliente. 

Silja Oja, Turundajate Liit