Kõik uudised

Kalev tuli üle 8 aasta välja uue emotsionaalse jõuluklipiga „Soojusega ehitud hetked“

Ajal, mil vähesed Eesti ettevõtted panustavad jõuluteemalistesse telereklaamidesse, tuli Kalev välja uue imagoklipiga „Soojusega ehitud hetked“, mis vajutab oma kujundi- ja helikeeles õigetele nuppudele jõule armastava eestlase hinges. Lähemalt räägivad klipi valmimisloost Kalevi brändijuht Kati Cronenberg ja Optimist Creative’i loovjuht Siim Nikopensius.

Uus reklaam on osa Kalevi kampaaniast „Soojusega ehitud hetked“, mis algab 15. novembril ning hõlmab telet, veebi ja laiaulatuslikke väljapanekuid poodides.


„Eesti armastatuima brändina kõnetab Kalev väga suurt hulka Eesti elanikkonnast. Kalevi tooted on kujundanud meie maiustuste tarbimise maitseharjumusi ja -eelistusi läbi aastate. Ka jõulud aasta ühe olulisima pühana ei möödu ilma Kalevi toodeteta. Meie sooviks on näidata, kuidas Kalevi jõulumaailm põimub inimeste erilistesse, soojusega ehitud hetkedesse. Sellest sündis ka kampaania sõnum „Soojusega ehitud hetked“. Olgu nendeks hetkedeks siis kogu jõuluklippi läbiv väikese tüdruku laul koos vanaisaga, esimesed uisusammud jääl, kirglik suudlus või perega veedetud õhtu jõululaua taga,“ rääkis Kalevi brändijuht Kati Cronenberg

„Väga oluline roll klipis on muusikal. Karavani „Talveöö“ määrab suuresti kogu klipi meeleolu ja rütmi. See on pala, mida teavad ja armastavad paljud eestlased. Selle looga jutustame meie Kalevi jõululugu, aga selle lauluga võib hoopis seostuda mõni isiklik mälestus või soojusega ehitud lugu,“ põhjendas Cronenberg klipis kõlava nostalgilise muusika valikut. 

“Mul on hea meel, et Eesti ettevõtted investeerivad kõrge teostusliku tasemega reklaamidesse ja rõõm, et siinne produktsiooni kvaliteet on nii hea. Kalev on olnud sel aastal üks minu südamelähedasemaid kliente just nende ambitsioonikuse tõttu. Eesti armastatuima brändina ei pikuta nad loorberitel, vaid teevad sisulist ning järjekindlat tööd selle nimel, et eestlaste südames püsida,” ütles Optimist Creative’i loovjuht Siim Nikopensius

Kalev kasutas viimased 8 aastat järjest jõulude ajal üht ja sama klippi, aga nüüd otsustasite uuega välja tulla. Miks?

„Küsimuses tegelikult juba peitubki vastus. Kasutasime tõesti 8 aastat Divisioni tehtud jõuluklippi, mis küll oli jõululikult südamlik ja armas, aga vajas lõpuks lihtsalt uut tulemist. 2019. aastal on Kalevi katusbränd teinud läbi positsioneeringu värskenduse – Kalevi kiusatusest on saanud Kalevi kirg, mida toetas „Leia oma kirg“ kampaania. Kalevi jõulude uus tulemine on mõneti loogiline jätk Kalevi katusbrändi värskenduskuurile,“ vastas Cronenberg. 


Loovagentuur: Optimist Creative
Loovjuht: Siim Nikopensius
Projektijuht: Getrin Reesar
AD: Karen Poimu
Copywriter: Paula-Stina Tasane 

Tootja: Get Shot Films
Režissöör: Helen Takkin
Produtsent: Kadi Freja Felt

Silja Oja, TULI
Liitu uudiskirjaga