Kõik uudised

Kuidas Balbiino uut RAKS jäätisesarja noortele turundab

Balbiino koostöös reklaamiagentuuriga Must Muna on võtnud sihikule noorte sihtrühma. Lähemalt räägib uute RAKS jäätiste kampaaniast agentuuri juht Monika Seimar.

Kuni selle aasta kevadeni oli Balbiinol RAKS kaubamärgi all kolm erineva maitsega küpsiste vahele pandud jäätist. Aprillis toodi turule veel kaks RAKS jäätist, mis on seniste küpsiste asemel hoopis krõmpsuvas vahvlitopsis.  

Kuna sihtrühmaks valiti teismelised, otsustati kaasata kampaaniasse Eesti üks jälgitavam youtuber Hensugusta ehk Henri Karpov.  

Koos meediaagentuuriga Inspired Universal McCann koostati meediaplaan, mis sisaldas sotsiaalmeediakanaleid, digimeediat, Youtube’i, aga ka kinolina reklaamvõimalusi, kaupluste POS materjale, noortele suunatud ajakirjade prindipinda ning välimeediat (bussipeatuste reklaampinnad ja rannakabiinid). Reklaamiagentuuri ülesandeks jäi luua kanalitele reklaamvideod, reklaammaterjalide disainid, digibännerid ning tarbijamäng. 

RAKSi slogan on läbi aegade olnud “Võta külmalt!” ja inspireerituna sellest toodeti Kuukulguri abiga humoorikad videoklipid, kus “Võta külmalt!” kahemõttelise tähenduse sai.



“Tegime teismeliste seas eelnevalt ka väikse küsitluse ning populaarseimaks osutus just Hensugusta, mis kinnitas, et oleme õigel teel,” rääkis reklaamiagentuuri Must Muna juht Monika Seimar.

Kuna noored peaaegu et elavad sotsiaalmeedias, eriti Instagramis, otsustas Must Muna korraldada tarbijamäng Instagrami auhinnamängude seeriana.  

„Kampaaniaperiood kestab aprilli keskpaigast augusti keskpaigani ja selleks, et kampaanial hing sees hoida, korraldame kuni peaauhinna loosimiseni erinevaid vaheloosimisi, kus osalejatel on võimalik võita RAKS jäätist, aga ka jäätisekujulisi täispuhutavaid ujumismadratseid. Instagrami auhinnamängude kasuks rääkis asjaolu, et teismelised ei pea sel juhul tülikaid ostutšekke koguma - Instas täägivad nad sõpru ja tuttavaid ning levitavad sedasi RAKSi brändi ning kasvatavad tuntust,“ kommenteeris Monika Seimar. 

„Kuna kampaania kestab kuni augusti teise pooleni, siis ei saa hetkel rääkida eesmärkide täitmisest ja tulemustest, kuid hea meel on tõdeda, et uued RAKS jäätised on vastu võetud paljude jaekettide sortimenti, tootmine on täies hoos, Hensugusta on igati õigustanud reklaamnäoks olemist ja loodetavasti on suve lõpus põhjust rõõmustada,“ lisas ta. 

Kampaania fotograafiks on Aivo Kallas Kliff & Klausist.



Silja Oja, Turundajate Liit