09.01.2017

Kuidas meelitada kohabrändimise abil talente ja investeeringuid

2. juunil toimub Tallinnas, Radisson Blu Hotell Olümpias kohabrändimiskonverents Nation and City Branding. EAS koostöös Tendensor Internationali ja Nordic Place Academy’ga toob kokku valdkondlikud praktikud Hollandist, Norrast, Taanist ja Soomest, kes räägivad, mis on kohabrändimine ja miks see ei seisne pelgalt logode loomises.

Põhja-Euroopa tähtsaim kevadsuvine kohabrändimiskonverents käsitleb päeva jooksul kolme peamist teemat: kohabrändimine praktikas (Eindhoveni näitel), talentide ja investeeringute meelitamine ning turism. Tuuakse praktilisi näiteid, kuidas on kohabrändimist protsessina rakendatud ja kuidas teha edukat rahvusvahelist talendijahti.

Konverentsi korraldavad EASTendensor International ja Nordic Place Academy.

Lisainfo ja konverentsile registreerumine:

http://nationcitybranding.eu/

www.facebook.com/nation.and.city.branding.conference

Ajakava: http://nationcitybranding.eu/Branding_conference_schedule_A4.pdf

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt