Kõik uudised

"Making Sense of Copenhagen" programmi lisandus Hjaltelin Stahl

TULI esimese välisreisi "Making Sense of Copenhagen" programmi lisandus Taani Aasta Agentuuri Hjaltelin Stahl külastamine. Tutvu terve programmiga ja vaata, kes osalevad!

25.–26. septembril toimuva reisi eesmärgiks on leida Eesti turundajatele ja agentuuridele ärikontakte Taanist, tutvuda kohaliku ärikultuuriga ning saada inspiratsiooni turundajatelt ja loovmeeskondadelt. Kaasatud on Taani agentuurid, kliendid, Eesti Suursaatkond Taanis ning EAS. 

PROGRAMM 

Kolmapäev, 25. september


06:30 - 07:05 Scandinavian Airlines otselend Tallinn–Kopenhaagen    

Hommikusöök 

10:30 külastame Taani parimat agentuuri Hjaltelin Stahl

Ettekande teeb agentuuri COO (Chief Commercial Officer) Jesper S. Jørgensen.
Accenture Interactive'ile kuuluv täisteenusagentuur Hjaltelin Stahl on neljal viimasel aastal pälvinud Taani Aasta Agentuuri tiitli.

Lõuna 

15:00 Vastuvõtt Eesti Suursaatkonnas, networking 

Ürituse eesmärk on tugevdada turundusvaldkonna sidemeid kahe riigi vahel, saada teineteisega tuttavaks ning leida koostööpartnereid. Osalevad kohalikud agentuurid ning turundusjuhid. 

Ettekandega esineb Taani Reklaamiliidu tegevjuht Holger Wilcks (Danish Association of Advertisers esindab Taanis turundajaid, mitte agentuure.) 

Õhtul toimub Eesti-Taani ühine Kopenhaageni lokaalide külastus 

Neljapäev, 26. september

10:00 Külastus tarkvaraettevõttesse Siteimprove

Siteimprove automatiseerib kodulehe haldamist ja aitab saavutada kodulehe eesmärke, olgu nendeks müük või brändilojaalsus. Siteimprove on kiiresti kasvav Taani ettevõte, mis tegutseb üle maailma 19 turul juba 15 aastat. Eesti turul on nad olnud ühe aasta. Nende klientide seas on mitmed nimekad rahvusvahelised pangad, ülikoolid ja ettevõtted. Eestis tehakse koostööd nt Riigikantselei, ERGO ja Timbecoga. Kohtume Kopenhaagenis Siteimprove’i turundusosakonnaga ja Eesti tiimiga. 

11:30 Sessioon “Eesti ettevõte tegutsemas Taani turul – dos and don’ts

Osaleme sessioonil, mis keskendub Taani turule sisenemisele ja seal tegutsemisele.

Esinevad Iti Press (Eesti Suursaatkond Taanis), Peder Degnbol (EAS) ja Sille Laatsit (Siteimprove). 

Lõuna

13:00-15:00 Carlsbergi külastus, mis toimub Carlsberg Venue's ehk ettevõtte enda linnakus.

Ettekande teeb Carlsbergi globaalne brändijuht Julian Marsili (Global Brand Director of Carlsberg). 

19:40–22:10 LOT Polish Airlines otselend Kopenhaagen–Tallinn  


TULI esimese välisreisi "Making Sense of Copenhagen" hind TULI liikmele on 945 € + km, mitte-liikmetele 1445 € + km.

"Making Sense of Copenhagen" reisipakett sisaldab:

  • edasi-tagasi otselende;
  • ööbimist Scandic hotellis (****) koos hommikusöögiga;
  • tutvumisõhtut Eesti Suursaatkonnas koos kohalike agentuuride ja partneritega;
  • ettevõtete ja agentuuride külastusi Kopenhaagenis;
  • EASi Taani esindaja presentatsiooni 

Reisil osalevad: 

  • MIXD - Kadi-Riin Leisalu
  • Kuukulgur Film - Jan-Erik Nõgisto
  • Klienditugi - Siim Salme
  • Orangetime - Jorven Viilik
  • Taevas Ogilvy - Toomas Järvet
  • Imagine TBWA - Helen Roonet  
  • Optimist Creative - Aleks Tenusaar
  • Saku Õlletehas - Eva Maarend
  • Omniva - Katre Uibomäe
  • TULI - Maarit Mäeveer
  • TULI - Silja Oja
TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 55 ettevõtet.  

Lisainfo Kopenhaageni reisi kohta:

Maarit Mäeveer
Turundajate Liidu tegevjuht
maarit@turundajateliit.ee
+372 5331 5711
Liitu uudiskirjaga