Kõik uudised

Nudist läheb Soomet vallutama

Eelmisel suvel kohaliku joogituru Rabarbraga läbiraputanud Peenjoogivabrik Nudist seab uue tegevjuhi Mihkel Männiku käe all eesmärgiks Soome vallutamise.

Fotol Peenjoogivabriku Nudist tiim: Anne Vetik, Reimo Õun ja Mihkel Männik

Mihkel Männik on üks kolmest Nudisti asutajast ning seisab aksessuaaribrändi Craftory senise edu taga. Alates märtsist ainult Nudistile pühendununa seab ta vabriku eesmärgiks 2-3 aasta jooksul jõuda vähemalt ühel lähiturul liidripositsioonile. Esmaseks sihtmärgiks on Soome.

Siidritega Ieva, Pablo ja Miyagi alustanud ning Eesti kuulsaima rabarberivahuveini Rabarbraga furoori tekitanud vabriku ambitsioonid ei lõppe aga põhjanaabriga. "Soomes tahame tõestada Nudisti toodete ekspordipotentsiaali suurematele Põhja- või Kesk-Euroopa riskikapitali fondidele, kes on keskendunud joogibrändide kasvatamisele. Sealt edasi räägime juba Põhja- ja Kesk-Euroopas liidriks pürgimisest, aga iga asi omal ajal ja liigume samm-sammult," kirjeldab Männik pikemat plaani.

Nudisti missiooniks on pakkuda seniste tavapäraste ja stagneerunud joogikategooriate kõrvale uusi ja põnevaid maitseid: "Neil päevil pakume alternatiivi pikkade traditsioonidega viinamarjaveinile ning tõestame, et suurepärast veini saab teha ka teistest toorainetest. Tulevikus ei välista, et püüame üllatada ka mõnes muus kategoorias."

Lisaks Männikule tegutsevad alates maist Nudisti tiimis eelkõige loovjuhi ja moekriitikuna tuntud Anne Vetik ning väljamaalt on tagasi toodud Nudisti ainulaadse disainikäekirja loonud kunstnik Reimo Õun. Tegutsetakse in-house reklaamiagentuuri põhimõttel, et säilitada täielikku loomingulist kontrolli brändi üle.

Silja Oja, Turundajate Liit