Kõik uudised

Orangetime ja VOOL Events võitsid Venemaal Coca-Cola hanke

Loovus liidab: Eesti üritusturundusagentuurid Orangetime ja VOOL Events võistlesid Coca-Cola hankes Venemaa suurte agentuuridega ning võitsid selle.

Hanke eesmärk oli leida partner, kes korraldaks Coca-Cola Euroopa müügi- ja turundusjuhtide iga-aastase kolmepäevase kohtumise „All Hands Meeting“.    

Sten Skolimowski (VOOL Events) ja Maicken-Ninel Raska ning Enel Teinemaa (Orangetime) Moskvas

Ka eelmisel aastal tuli hankevõit Eestisse – tänavu jaanuaris korraldasid Orangetime ja VOOL Events Tallinnas meie turu ajaloo suurima mahuga ürituse, mis pälvis ka Kuldmuna üritusturunduse Grand prix. Järgmine üritus toimub 2020. aasta kevadel St. Peterburis. 

Sel sügisel said Orangetime ja VOOL Events uuesti kutse osaleda selle ürituse hankes, mille korraldajaks oli seekord Coca-Cola Russia. Agentuurid töötasid pakkumise kallal poolteist kuud ja konkureerisid 6 tugeva Venemaa agentuuri ning ühe Suurbritannia agentuuriga. Tööd käidi kaitsmas Coca-Cola Moskva peakontoris. 

Eile tuli uudis, et ajalooline hankevõit tuli Eestisse. Varem pole ükski Eesti agentuur Venemaal sellises mahus ja nii suure kliendi üritusturunduse hanget võitnud. 

Tulevase Kuldmuna 2020 sõnumi „Loovus liidab“ taustal on see suurepärane näide, kuidas koos oleme tugevamad. 

VOOL Events ja Orangetime Event on Turundajate Liidu (TULI) liikmed. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 64 ettevõtet.

Silja Oja, TULI

Liitu uudiskirjaga