11.02.2019

Peugeot Baltikumi turundusjuht on Mari Villem

Viimased 3 aastat Stockmanni turundust vedanud Mari Villem liitus detsembris Peugeot Baltikumi maaletooja Auto-Bon Baltic OÜ tiimiga ning vastutab ettevõtte Baltikumi turunduse ja kommunikatsiooni eest.

Mari suurimateks väljakutseteks on Peugeot ambitsioonikate turuosa eesmärkide elluviimine ja brändi repositsioneerimine Eestis, Lätis ning Leedus.

“Peugeot’l on huvitavad ajad – mudelivalik on oluliselt täienemas ja arenemas. Värskelt turule toodud sportlik kupeesedaan Peugeot 508, mis on juba pärjatud Leedu Aasta Auto tiitliga ning Euroopa Aasta Auto nominent, tuleb kevadel välja ka mahukama universaalkerega versiooniga – Peugeot 508 SW. Genfi autonäitusel märtsi alguses tuuakse saladuskatte alt välja kauaoodatud uue generatsiooni Peugeot 208 ning aasta lõpus lansseeritakse populaarseima mudeli Peugeot 3008 4-veoline plug-in hübriid ning Peugeot 508 plug-in hübriid. Järgmisel aastal on oodata mitmeid arenguid hübriid- ja elektrimootoritega mudelivalikus,” rääkis Mari.

Ettevõte sai mullu uue omaniku, nimelt ostis KW Bruun Baltic OÜ ära Soomes registreeritud ettevõte Auto-Bon Oy.

Hetkel on Peugeot Baltikumi turundustiim kolmeliikmeline – turundusjuht Mari Villem, kommunikatsioonijuht Kerli Maro ja turundusspetsialist Reijo Tagaväli.

Üle 3 riigi teenindavad Peugeot Baltikumi meediaagentuur Initiative ja digiagentuur MBD.

Autor: Silja Oja, Turundajate Liit

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt