Kõik uudised

Saku Originaal sai uue ilme

"Tänavune kevad Sakule märgiline, kuna meie põhitoode Saku Originaal koos teiste Saku katusbrändi jookidega sai uue ilme ning värske ja kaasaegse välimuse," rääkis Saku Õlletehase turundusjuht Eva Maarend.
"Üha enam on tarbijaid, kes soovivad oma lemmiktoodet ka alkoholivabana. Seetõttu oli ka igati loogiline tuua katusbrändi alla ka Saku Originaal Alkoholivaba. Nii meie uus pudel kui ka kogu visuaalne keel on elegantsem ja esinduslikum. Kogu katusbrändi uue ilme väljatöötamisel oli meie agentuuriks Tank, pudelivaliku tegime aga Sakus ise koostöös tehasega," ütles Maarend.


Saku Õlletehas täiendas alkoholivabade õllede valikut kahe uue joogiga ning kahe uue maitse – Originaal Alkoholivaba laagerõlle ja Pale Ale ale-tüüpi õlle – näol kasvas Saku alkoholivabade õllede sortiment üheksani, neile lisandub ka alkoholivaba siider Somersby.

“Eesti alkoholivaba õlle turg on viimase paari-kolme aastaga tundmatuseni muutunud – pelgalt viimase kolme aastaga on selle segmendi maht kasvanud kahekordseks,” kirjeldas Saku Õlletehase juhatuse liige Jaan Härms. “Tootjana annab see meile võimaluse pakkuda alkoholivaba õlut eelistavatele tarbijatele uute jookide näol erinevaid maitsenüansse.”

Saku Originaal jõudis alkoholivabana Eestis poelettidele mai keskel. Nädal hiljem täienes GO alkoholivabade sari ale-tüüpi ehk pinnakäärituse meetodil valminud GO Pale Ale näol. Uus Saku Originaal alkoholivaba on villitud 0,5-liitrisesse klaaspudelisse ja GO Pale Ale 0,5-liitrisesse purki.

Saku alkoholivaba õlle valik on tänavu täienenud nelja joogi näol – varakevadel lisandusid sortimenti Kronenbourg 1664 nisuõlu ja Saku On Ice tsitrusemaitseline radler-õllejook.

Saku Õlletehas tõi aprilli lõpus Eesti turule ka uued ja senisest kergemad klaaspudelid, millesse hakati villima nii ettevõtte tuntuimat toodet Saku Originaali kui ka kõiki teisi Saku katusbrändi all toodetavaid jooke.

„Uutele pudelitele üleminek on Saku viimase kahe aasta suurim investeering,“ kommenteeris Jaan Härms. „Kokku investeerime uude tehnoloogiasse ja pakenditesse üle 1,6 miljoni euro.“ Võrreldes seniste pudelitega, mille Saku võttis kasutusele kümne aasta eest, on uus pudel pisut pikem ning 20 grammi kergem. „See tähendab, et pudelite kaaluvahe on kuus protsenti, mis kogu tootmistsüklit ja pudelite eluiga arvestades on ühtlasi oluline investeering ka kuluefektiivsust ja keskkonnasäästu aspekte silmas pidades,“ lisas Härms.

Uutes pudelites Saku katusbrändi joogid jõudsid poelettidele aprilli lõpus-mai alguses, vahetades järk-järgult välja senised tooted.

Silja Oja, Turundajate Liit