Kõik uudised

Sügisel toimuva tulevikku vaatava turunduspäeva “Impact Marketing Meetup” üks peaesinejaid on Google'i Balti riikide juht Vytautas Kubilius

Sügisel toimub esmakordselt turundusteemaline inspiratsiooni- ja arutelupäev “Impact Marketing Meetup”, mille eesmärk on kohalik turundusvaldkond uutele arengutele raputada. Turundusagentuuri IMPACT 80/20 korraldatav ingliskeelne “Impact Marketing Meetup” kasvas välja kolm aastat väldanud digiturunduskonverentsist “Digital Minds”. Arutelupäev leiab aset Tallinnas, 26. septembril, esinejate seas on nii kodu- kui välismaiseid tipptegijaid.  

IMPACT 80/20 Director of Creative & Strategy ja innovatsioonipäeva programmijuht Paul Aguraiuja sõnul on sündmuse korraldamise ajendiks kohaliku turundusmaastiku mõningane stagneerumine. “Eestis ei tööta meie väiksuse tõttu paljud turundusteooriad, mis välismaiste suurkorporatsioonide müüke jõudsalt tõstavad. Samas oleme uute lahenduste ja ideede kasutuselevõtmisel ikka paar aastat maas. Seetõttu toome esinema inimesed, kes teevad ka muu maailma mõistes uusi asju ning paneme nad laval kokku siinsete juhtivate mõtlejate ja praktikutega,” selgitab Aguraiuja.  

“Järjekordne Password sai läbi, on aeg uued tuuled purjedesse võtta,” jätkab Aguraiuja ning selgitab: “Me ei loobi kive kolleegide kapsaaeda, väidame seda tuginedes osaliselt omaenda kogemusele – vedasime eelnevad kolm aastat alati täielikult välja müüdud digiturunduskonverentsi “Digital Minds” ja väisame aktiivselt valdkonnas olulisi sündmusi. Pidev areng on vajalik, ei tohi liiga mugavaks muutuda. Lisaks tahtsime teha midagi sellist, kuhu Eestis resideeruv ulatuslik inglise keelt kõnelev ekspattide kogukond saaks tulla ja, mis ühel heal päeval Eestist ka välja liiguks”.

Ettevõtmise läbivaks jooneks on turunduse tulevik, sest turundus ei ole enam mõnda aega pelgalt trend, mida võiks järgida, vaid osa ettevõtete tuumiktegevusest. “Mürarikkas maailmas, mis muutub pea ülihelikiirusel, ei ole pideva arengu ning muudatuste eest kaitstud mitte miski. Ammugi mitte turundus. Ja me ei mõtle siin vaid uute üha põnevamate turunduskanalite ja -tehnoloogiate pidevat pealevoolu, vaid ka turunduse olemuse muutumist. Ülehomne päev turunduses saab olema, ja tegelikult juba on, üha rohkem osa ettevõtete äristrateegiast, millega tegelevad omanikud ja tippjuhid,” räägib Aguraiuja turundust ümbritsevast uuest reaalsusest.  

Aguraiuja kinnitusel ei ole vähem oluline ka agentuuri soov arendada kohalikku n-ö konverentsiturismi, mis tähendab, et turundushuvilised kaugemaltki tuleksid Eestisse, et siinsetel inspireerivatel ja diskussiooni tekitavatel üritustel osaleda.  

“Impact Marketing Meetup”-i deviisiks on rohkem ideid ja vähem slaide. Teemadeks on lugude jutustamine tehnoloogiaga, growth hacking ja lansseerimine, AI ning innovatsioon, elu peale influencer’eid jpm. Konverentsi programm ja esimesed kinnitatud esinejad on nähtavad konverentsi kodulehel. Näiteks esinevad konverentsil Google'i Balti riikide juht Vytautas Kubilius ja USA novaatorliku tootearendusagentuuri Matter asutaja Elijah Murray ning 30 aastat Austraalias meditatsiooni mõju kliinilise testimisega tegelenud ja nüüd oma teadmised startupiks vorminud Matthew Zoltan.

Innovatsioonipäeva piletite arv on limiteeritud. TULI ehk Turundajate Liidu liikmetele on piletisoodustus 20 protsenti. Selleks tuleb pileti ostmisel kirjutada company name lahtrisse "TULI LIIGE".

“Impact Marketing Meetup”-i korraldaja IMPACT 80/20 on 2008. aastal asutatud täislahendust pakkuv turundusagentuur, mis tegutses 2018. aasta kevadeni digiturundusagentuuri WSI Online nime all. IMPACT 80/20 kuulub WSI rahvusvahelisse võrgustikku, mis on esindatud rohkem kui 1000 kontoriga enam kui 80 riigis.

Lisainfo:

Paul Aguraiuja
Director of Creative & Strategy at IMPACT 80/20
E-mail: paul@impact8020.com
https://impact8020.com/
https://marketingmeetup.eu/