Kõik uudised

Tänavust Kuldmuna üritusturunduse žüriid iseloomustab värskus, teravus ja nooruslik käekiri

Kuldmuna 2019 üritusturunduse žürii esimees Tanel Lillepalu räägib, millised tööd on tänavu konkursile oodatud ning annab nõu, mis edu toob.

Tanel Lillepalu on üritusturundus- ja kommunikatsiooniagentuuri Jolos kaasasutaja & partner, Euroopa live-communication agentuuride liidu 27Names partner ning Turundajate Liidu juhatuse liige. 

Millega sa igapäevaselt oma töös tegeled? 

Olen üritusturunduse valdkonnas töötanud tänaseks 15 aastat. Kui ma koos sõber Martin Rauamiga 10 aastat tagasi Jolose asutasin, olime mõlemad väga noored ega teadnud ettevõtlusest suurt midagi, aga meie eesmärgiks oli saada parimaks üritusturunduse valdkonnas.  

Rõõm on tõdeda, et nende aastate jooksul oleme saanud kaks korda Kuldmunal hinnatud Aasta Agentuuri tiitliga. Ennekõike on see peegeldus tiimi võimekusele ja tehtud tööle. Usun, et tahe eristuda, keskpärasuse vältimine ja soov murda traditsioonilistest mudelitest välja on toonud Jolosele edu ja olnud ka minu isiklik moto agentuuri ja tiimi juhtides. 

Igapäevaselt toimetan täna Joloses kahes rollis, kus pool aega kulub agentuuri ja tiimi juhtimisele, teine pool aga klientidele  - osalen strateegilises loovtöös ja aitan teostada projekte, kus olen vahelüli kliendi ja agentuuri produtsentide vahel. 

Kuldmuna žüriis on mul au osaleda esimest korda ja võtan seda suure tunnustusena. 

Palun tutvusta Kuldmuna üritusturunduse žüriid.  

Olen selleaastase üritusturunduse žürii kokkupanemisel lähtunud printsiibist, et esindatud oleksid kõikide kategooriate parimad professionaalid nii agentuuride, teostajate kui tellijate näol. Žürii koosseis on tervikuna selline, kus iga žüriiliikme esiletõstmine tema tööalaste saavutuste osas vajaks eraldi arktiklit ja siinkohal keskendun tugevale ühisosale.  

Tänavust üritusturunduse žüriid iseloomustab värskus, teravus ja nooruslik käekiri. Žüriis osalevad kliendid annavad täna turul tugevat eeskuju, kuidas maailmatasemel üritusi korraldada ja seeläbi tööandja brändingut teha. 

Žüriis leidub ka valik parimaid produtsente, kes aitavad igapäevaselt agentuuridel ja lõppklientidel üritusturunduse lahendusi luua.  

Agentuuride poolelt olen valinud žüriisse inimesed, kelle tööd ja panus on valdkonnas tipptase ning kelle tegemistel tasub silma peal hoida, et inspiratsiooni ammutada. 

Kuldmuna üritusturunduse žüriisse kuuluvad: 

  • Neeme Kari (Hype)
  • Mihkel Lubi (Elamusstuudio)
  • Maret Soom (One PR)
  • Sten Skolimowski (Vool Events)
  • Mikk Puurmann (Orangetime)
  • Martin Ruus (Intsikurmu)
  • Peeter Randväli (RGB Baltic)
  • Magnus Müürsepp (Prolab)
  • Kristin Otsalt (Swedbank)
  • Silvia Ranniit (Taxify)
  • Marta Kütt (Transferwise)
  • Kadi Oja (Mindvalley)
  • Elina Vilja (EAS)

Millised tööd on üritusturunduse kategoorias Kuldmuna konkursile oodatud?  

Sel aastal on üritusturunduse kategoorias viis valdkonda, kuhu töid esitada:

  • sisekommunikatsiooni üritus
  • väliskommunikatsiooni üritus
  • avalik üritus
  • promotsioonilahendused
  • produktsioon

Produktsioonikategooria sai lisatud Kuldmunale aasta tagasi, et kutsuda konkursile ka neid ettevõtteid ja organisatsioone, kes on tihti ise korraga nii tellija kui teostaja rollis – näiteks Laulupidu või I Land Sound.

Žüriis hindame lahendusi, mis jäävad silma ja eristuvad, on loominguliselt julged, vabad ja võibolla isegi pöörased. Kui see kõik on õnnestunud pakendada sobivaks kliendile ja toimivaks sihtgrupile, siis kindlasti on tegemist eduka tööga Kuldmuna konkursil. 

Kuigi Kuldmuna on oma olemuselt pigem loovkonkurss kui tulemuste tagaajamise võidujooks, on üritusturunduse žürii jaoks siiski oluline, et loovuse kasutamise ning eesmärkide ja tulemuste vahel oleks seos. 

Eesti turg on väga väike ja tihti piirab loomingulist vabadust eelarve. Ka juba varem leiutatud jalgratta või geniaalselt lihtsa idee kasutamine, mis on pandud siinsel turul sobivasse konteksti, võib tuua Kuldmuna konkursil edu. 

Võiduvalemi oluline osa on kindlasti ka esitletavate tööde vormistuslik kvaliteet ja sisu. Soovitan esitleda tööd Kuldmuna jaoks läbimõeldud videomaterjali kaudu. Pelgalt ilukirjanduslik tekst ja ilupildid siin võitu ei taga.  

Kindlasti aitab ka Euroopa suuremate konkursside ja case study’de analüüs, miks mõni töö on žürii tähelepanu pälvinud ja auhindu võitnud. 

Kuldmunale tööde esitamise tähtaeg: 25.02.2019 (kell 23:59)

Kuidas ja mida esitada? Lae alla pdf: Kuldmuna 2019 juhend

Esita töö siin: Kuldmuna 2019 tööde esitamise keskkond  

Intervjueeris: Silja Oja, Turundajate Liit