Kõik uudised

Tanki digisuuna juhina alustas tööd Irina Piiskoppel

Tänavu augustis alustas loovagentuuris Tank digiüksuse juhina tööd Irina Piiskoppel. Mingis mõttes ajastu märk.

Fotol: Irina Piiskoppel

Sotsiaal- ja digimeedia agentuuri Vurr firmaesitluses on üks kurikuulus slaid, kus suurelt Tanki asutaja ja loovjuhi Joel Volkovi tsitaat teemal, et sotsiaalmeedia on lühiajaline nähtus, mis läheb peagi üle. Kallid kolleegid Vurris, nüüd on küll viimane aeg see slaid sealt kustutada. Miks? 

Sest Tank on juba ammu uut digitaalset reaalsust aktsepteerinud, selles lõigus tööd teinud ja pigem edukalt, mida näitavad ka mitmed auhinnad vastavasisulistelt konkurssidelt. Nüüd on aga uus kurss ametlik, kureeritud ja pöördumatu. Nimelt alustas 2019. aasta augustis loovagentuuris Tank digisuunalise fokusseeritud allüksuse juhina tööd Irina Piiskoppel. Mingis mõttes ajastu märk. 

Irina suur pluss on see, et ta mõistab oma suure uudishimu, süvenemisvõime ja digihuvi juures ka nii klassikalise reklaamitöö kui meediaplaneerimise protsesse – ta on eelnevalt töötanud meediaagentuuris digistrateegi ja -planeerija ning reklaamiagentuuris projektijuhina. 

Irina töö seisneb selles, et koos meediapartneritega saaks Tank pakkuda klientidele senisest veelgi läbimõeldumat ja eesmärgipärasemat tegevust erinevates digikanalites ning hoida kliendi brändi tervikkuvand ühtselt tajutavana. Irina ülesandeks on toetada ja arendada ka kogu Tanki loovmeeskonda erinevate digilahenduste loomisel, pluss hoida nii kliente kui oma inimesi kursis uusimate online trendide ja digivõimalustega.  

Irina, mis Sul selle arengu kohta endal öelda on?

Irina: “Mulle meeldivad areng ja muutused. Kogu digimeedia, sealhulgas sotsiaalmeedia on niivõrd lai, nüansirikas ja kiiresti muutuv ala, et seismajäämine pole mõeldav – seega olen põnevil!” 

“Olles töötanud nüüdseks mõlemal – nii meedia- kui loovagentuuri – poolel, tunnen aina rohkem, kui vajalik on partnerite vahel hästi sujuv ja tihe koostöö. Kui kõik kuulavad üksteist, mõtlevad kaasa ja on avatud arutama, siis sünnivadki parimad lahendused ja sellest võidavad kõik ning eelkõige just klient.” 

Aga mida arvab sellest kunagine sotsiaalmeediaskeptik Joel Volkov?

Joel: „Mis ma ikka arvan – ajaga peab kaasas käima. Ja mitte lihtsalt kaasas käima, vaid ette jooksma, kui vähegi võimalik. Ma näen, et sotsiaal- ja laiemalt digimeedia on tänaseks küpsenud millekski, millega saab asju süsteemselt ette võtta. Kätte on jõudnud ajad, kus ka kliendid saavad lõpuks aru, et pole olemas imeravimeid, mis tasuta asju levitavad. On mõistma hakatud, et digimaailm oma mitmekesisuses on ikkagi lõpuks meedia nagu iga teine. See arusaam sobib Tanki strateegilise ja loova olemusega. Seepärast otsustasimegi koos Irinaga tõsta Tanki senist pühendumust digikanalitele veelgi kõrgemale tasemele“. 

Kui tunned, et vajad head kaasamõtlevat spetsialisti digikampaania- ja kommunikatsiooni alal, kelle käsutuses on Tanki loovmõtlemise potentsiaal ja disainerid, siis Irinaga võib julgelt ühendust võtta e-posti aadressil irina@tank.ee

Tank on Turundajate Liidu (TULI) liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 55 ettevõtet.

Silja Oja, TULI
Liitu uudiskirjaga