Kõik uudised

Toimus esimene TULI sotsiaalmeedia ekspertide kohtumine

Eile, 5. detsembril kohtusid TULI liikmetest sotsiaalmeedia spetsialistid Kultuurikatlas, et üksteisega tuttavaks saada ja kogemusi vahetada. Kohtumist võõrustas Johannes Sepp Age Creative’ist.

Üritus osutus populaarseks, osalejaid tuli kokku 23. Gruppides arutati erinevaid erialaseid probleeme ning pakuti neile ühiselt ka lahendusi.  

Selgus, et sotsiaalmeedia ekspertide suurimad väljakutsed on hetkel: 

  • Kuidas panna kasutajate loodud sisu haakuma brändi kui tööandja turunduslike eesmärkide & sisekommunikatsiooniga;
  • Mõjuisikud – sobivate persoonide leidmine & koostöö nendega;
  • Orgaanilise leviku hääbumine;
  • Ajaresursi kasutamine ja rööprähklemine;
  • Kvaliteet & selle hoidmine;
  • Erinevad koostöömudelid ja lähenemised sisu maksimaalseks kasutamiseks erinevate kanalite vahel. 

„Nalja sai palju ning atmosfäär oli väga hubane,“ ütles Johannes Sepp. 

Lisaks grupitöö juhtimisele tegi Johannes ülevaate ka viimase aja põnevaimast teemast sotsiaalmeedias, liitreaalsusest, ning tutvustas viimase aja uuendusi, kampaaniaid ja lähenemisi. Kohtumine lõppes teadmiste kontrolliga, sest Eesti on ju PISA uus liider.  

TULI sotsiaalmeedia spetsialistid hakkavad 2020. aastal kohtuma kord kvartalis ning järgmiseks võõrustajaks on ERR.

Loovagentuur Age Creative on Turundajate Liidu (TULI) liige. Tänavusel Kuldmunal valiti Age Creative Aasta Digiagentuuriks.

TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 64 ettevõtet.


Silja Oja, TULI
Liitu uudiskirjaga