Kõik uudised

TULI uus liige: Peugeot

Turundajate Liiduga (TULI) liitumist kommenteerib Peugeot Baltikumi turundusjuht Mari Villem.

„Turundajate Liidus on meil võimalus autotööstust esindada ning olulistel turundus- ja kommunikatsioonivaldkonda puudutavatel teemadel kaasa rääkida, sektori arengule kaasa aidata,“ kommenteeris Turundajate Liitu astumist Peugeot Baltikumi turundusjuht Mari Villem.

Peugeot on tänavu ka loovusfestivali Kuldmuna toetaja.

„Autotööstuses on huvitavad ajad, nii ka meil. Peugeot mudelivalik areneb ja täieneb hoogsalt. Värskelt turule toodud sportlik kupeesedaan Peugeot 508, mis on juba pärjatud Leedu Aasta Auto tiitliga, tuleb kevadel välja universaalkerega versiooniga – Peugeot 508 SW. Mõlemale on aasta lõpus oodata ka pistik-hübriidi alternatiivi. Genfi autonäitusel on värskelt saladuskatte alt välja toodud kauaoodatud uue generatsiooni Peugeot 208 ning aasta lõpus lansseeritakse ka populaarseima mudeli Peugeot 3008 4-veoline plug-in hübriid. Järgmisel aastal ongi muuhulgas oodata palju arenguid just hübriid- ja elektrimootoritega mudelivalikus,“ jagas Mari Villem Peugeot’ uudiseid.

Ettevõte sai mullu uue omaniku, nimelt ostis Soomes registreeritud ettevõte Auto-Bon Oy ära senise Peugeot maaletooja KW Bruun Baltic OÜ.

Hetkel on Peugeot Baltikumi turundustiim kolmeliikmeline – turundusjuht Mari Villem, kommunikatsioonijuht Kerli Maro ja turundusspetsialist Reijo Tagaväli.

Üle 3 riigi teenindavad Peugeot Baltikumi meediaagentuur Initiative ja digiagentuur MBD.

Turundajate Liit ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. Liidu missiooniks on tõsta kohalike ettevõtjate ja terve Eesti ühiskonna teadlikkust turunduse erinevatest aspektidest (reklaam, bränding, kasutajakogemus jne) kui väärtusest ning tagada tegijate tase selle väärtuse kasvatamisel.


Lisainfo:
Signe Kõiv
Turundajate Liidu tegevjuht
signe@turundajateliit.ee
+372 5023456