Kõik uudised

Vaata, kes astusid sammu lähemale Baltimaade PR-auhindade võidule

Baltimaade PR-auhindade konkursi Mi:t&Links 59 edasipääsenu hulgas on tänavu kolm Eesti agentuuri või organisatsiooni – Dalton, Põhjamaade Ministrite Nõukogu Eesti esindus ja META Advisory koos Swedbankiga, kes astuvad võistlustulle juba 7. märtsil.

Mi:t&Links Baltic Communications Awards on iga-aastane rahvusvaheline kommunikatsiooniauhindade konkurss, mille eesmärk on anda elukutselistele kommunikatsioonisektori töötajatele võimalus jagada oma parimaid praktikaid ning auhinnata parimaid projekte ja kampaaniaid.  

Läti Suhtekorraldusfirmade Liidu tegevdirektor Edgars Vilcāns ütles, et konkursile esitati sel aastal rekordilised 185 tööd (võrdluseks: 2018. aastal esitati töid 161) ning enim just integreeritud kommunikatsiooni, digitaalse kommunikatsiooni ja sotsiaalse kampaania kategooriates.  

"On ülimalt rõõmustav näha, et võrreldes mullusega on kasvanud tööde arv, aga laienenud ka piirkond, kust võistlustöid esitatakse. Kui möödunud aastal olid võistlejad ainult Eestist, Lätist ja Leedust, siis tänavu esitati projekte ka Soomest ja Ukrainast," märkis ta.    

2019. aasta konkursile sai esitada võidutöid 15 kategoorias. Eesti agentuurid pääsesid edasi võistlema vastutustundliku ettevõtluse (corporate social responsibility ehk CSR), digitaalse kommunikatsiooni, rahvusvahelise kommunikatsiooni ja integreeritud kommunikatsiooni kategooriates. 

Kommunikatsioonibüroo Dalton on edasipääsenute hulgas kahes kategoorias: rahvusvaheline kommunikatsioon ja integreeritud kommunikatsioon. Mõlemas kategoorias teenis edasipääsu "Nobe – a Modern Classic Yet to Be Created" ehk Eesti esimese elektriauto Nobe kommunikatsioon.  

CSR-kategoorias võistleb teiste riikidega Põhjamaade Ministrite Nõukogu Eesti esindus ning nende võistlustöö kannab pealkirja "Operation Swan – Winning Young Hearts for Sustainable Choices in Estonia". 

Digitaalse kommunikatsiooni auhinna nimel astub oma võistlustööga "#SavingsDiary Set Off an Explosion in Savings" teiste kandidaatidega vastamisi META Advisory koos Swedbankiga.

Lisaks võtavad PR-agentuurid mõõtu veel järgmistes kategooriates: tarbijasuhted, eelarveta projektid, tööandja bränding, sponsoreerimine, sotsiaalsed kampaaniad, kriisikommunikatsioon, sisekommunikatsioon, avalikud suhted, avaliku sektori kampaaniad, sündmuste kommunikatsioon ja korporatiivne kommunikatsioon.  

2019. aasta Baltimaade PR-auhindade võitjad selguvad 8. märtsil. Konkurssi korraldavad Läti Suhtekorraldusfirmade Liit ning kommunikatsiooniagentuurid Edelman Affiliate ja Public ID Group.

Vaata ka: www.miitandlinks.com