20.02.2020

Viru Keskuse uus turundus- ja kommunikatsioonijuht on Kristel Sooaru

Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuhina alustas 10. veebruaril tööd laialdase moe- ja jaekaubanduskogemusega Kristel Sooaru, kes peab oma suurimaks väljakutseks Viru Keskuse kui Eesti külastatavaima ostukeskuse positsiooni säilitamist läbi üha uuenevate ostu- ja meelelahutuskontseptsioonide pakkumise külastajatele.

Kristel Sooaru, Viru Keskuse turundusjuht

“Viru Keskus on Eesti kaubanduskeskuste seas maamärk – koht, kus kõik jaekaupmehed tahavad oma esinduskauplusi näha ning kust kliendid ammutavad värsket moeinspiratsiooni. See on paik, kuhu minnakse kõigepealt vaatama, kas uued kollektsioonid on juba saabunud, keskus, mille erilised turundussõnumid on saanud klassikaks,” rääkis Kristel Sooaru.

Alati tuleb aga suunata pilk tulevikku, sest tänane ei ole kauaks piisav. “Inimesed väärtustavad üha rohkem oma isiklikku aega ning arvestavad mõjuga keskkonnale. Nii digitaalne kui füüsiline teekond peab kliendi jaoks olema võimalikult sujuv, samas pidevalt uusi emotsioone pakkuv. See moe- ja jaekaubanduse turunduse ees seisev igapäevane väljakutse koos suurepärase võimalusega osaleda Viru Keskuse peatses uuenemisprotsessis, olid asjaolud, mille pärast julgesin uue väljakutse vastu võtta. Minu eesmärgiks on Viru Keskuse brändi väärtuse kasvatamine, esindades kõikide meie üürnike huve, ja seeläbi pakkuda parimat kogemust meie külastajale,” lisas Kristel.

“Tänasel konkurentsitihedal ja muutuval kaubandusmaastikul on kliendi eelistustes püsimiseks vaja keskenduda järjepidevale arengule, mistõttu oleme rõõmsad, et saime enne Viru Keskuse uuendamisfaasi oma meeskonda kaasatud niivõrd tugeva turundus- ja kaubandustaustaga praktiku,” kommenteeris Viru Keskuse tegevjuht Gertti Kogermann.

Kristel Sooaru omab rohkem kui 25 aastast kogemust erinevatest moe- ja jaekaubandusvaldkonna ettevõtetest, olles tegelenud mitmete erinevate valdkondadega kvaliteedijuhtimisest turunduse juhtimiseni. Oma edukaimateks projektideks peab ta meeste premium kaubamärgi BALTMAN muutmist ja edukat juhtimist aastatel 2009-2015 ning Tallink Grupi moekaubanduse kaupluste portfelli ülesehitamist aastatel 2017-2020.

Tallinna südames asuv moekeskus on hinnatud kohtumispaik ning kvaliteetsete kultuuri- ja meelelahutuselamuste pakkuja. Viru Keskuses on üle saja kaupluse ja teeninduskoha, Eesti suurim ning maailma nelja parima raamatupoe hulka arvatud raamatukauplus, Baltimaade suurim ilutoodete piirkond, kohvikud ja restoranid, spordiklubi ning südalinna soodsaim parkimismaja. Viru Keskusele on omistatud Eestis ainus jätkusuutliku hoone opereerimise ja haldamise kõrgeim tase LEED O&M Platinum ning keskuse turundus- ja kommunikatsioonitegevus on pälvinud ligi 40 auhinda.

 Lisainfo:  www.virukeskus.com.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt