Kõik uudised

Zavod BBDO-ga liituvad loovtalendid Türgist

Reklaamiagentuuri Zavod BBDO tulevad septembris Türgist kaks praktikanti, kes hakkavad tegelema disaini- ja loovküsimustega. Tudengid jäävad siia kaheks kuuks.
Fotol: Beyza Hava ve Burak Koşar

Agentuuri juhi Tauno Looduse sõnul toovad uued tulijad kindlasti värskeid ideid ning näitavad omalt poolt, kuidas välismaal reklaamivaldkonnas asju tehakse. „ Abdullah ja Beyza otsisid meid ise üles ja avaldasid soovi meie agentuuriga kaheks kuuks liituda. Loomulikult ei saanud me sellist võimalust käest lasta ja võtame nad oma loovasse perre vastu,“ sõnas Loodus.

Erasmuse programmi raames agentuuri praktikale tulevad Abdullah ja Beyza on äsja lõpetanud reklaami- ja meedia eriala Anadolu ülikoolis Eskişehiris ning omavad kogemust nii loovstrateegiate, kampaaniate kui ka disaini vallas. 2019. aasta Cannes Lions võistlusel valiti nende töö „Animal Safety“ ka Cannes Future Lions Creativity võistluse finaali.

Fotol: Abdullah Görgeç

Lisaks annab tudengite Eestisse tulek paremad võimalused enese turundamiseks ka kohalikele firmadele. „Kutsume üles Eesti ettevõtteid andma noortele loovtalentidele ülesandeid, mis võiksid olla suunatud Eesti toodete või teenuste ekspordiks Türki ja vastupidi. Andke märku!“ lisas Loodus.

Zavod BBDO on 25-aastane reklaamiagentuur, mille tugevuseks on reklaami- ja müügikampaaniad. Viimane suurem loovprojekt World Clean Up Day on mitmelt maailma tippkonkursilt korjanud hulgaliselt auhindasid. Zavod BBDO teeb tihedalt koostööd sotsiaalmeedia agentuuriga Punk Digital, sündmusturundusagentuuriga Event Masters ning disaini- ja reklaamiagentuuriga DDB Eesti.

Zavod BBDO on Turundajate Liidu (TULI) liige.

Silja Oja, TULI